မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Friday, December 9, 2011

Window 7 - SP1 Ultimate x86 & x64


                            Window 7 SP1 ေလးတစ္ခုေတြ႕လို႕ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။ Window 7 မွာ
Full Version မျဖစ္ရင္ Windwo 7 Loder ေလးပါထည္႕ေပးလိုက္မယ္ေနာ္။ အဲဒါကိုေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္တင္
ျပီးသား Post ကိုဘဲ ညြန္ေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။ ဒီမွာ ယူၾကပါ။ Version ကေတာ႕ 86 ေရာ 64 ေရာႏွစ္မ်ိဳး
လံုးတင္ထားေပးပါတယ္ဗ်ာ။
စိတ္၀င္စားတယ္ဆိုရင္ ေအာက္က Link မွာေဒါင္းယူႏိုင္ပါတယ္။
အားလံုးဘဲအဆင္ေျပၾကပါေစေနာ္။



 
 

2 comments:

  1. ဆရာေရမ်ွေ၀သြားပါတယ္ေနာ္ တစ္ခုေတာင္းဆိုေနတယ္
    ဘာလည္းဆုိေတာ့အက္တာနက္သုံးေနတဲသူေတြကေလ
    ျမန္မာေဖာက္ထည္မတတ္လုိတဲ အဲတာထည္နည္းေလးကုိ တင္ေပးပါဦးတဲ
    ဆရာ ဆင္ေျပရင္ တင္ေပးပါေနာ္
    ေမာင္ေမာင္ပါ
    ဆရာ

    ReplyDelete
  2. Zawgyi ေဖာင္႕ဆိုရင္ေတာ႕ window အလုိက္ အသံုးျပဳနိုင္ေအာင္ခဲြျပီးကၽြန္ေတာ္တင္ေပးထား
    ပါတယ္ဗ်ာ။ဘယ္ဘက္ေဒါင္႕မွာ ေဇာ္ဂ်ီရုပ္ေလးနဲ႕ ေဒါငး္လိုက္ပါ။ အထဲမွာ Keyboard ေရာ Font ပါ အကုန္ပါပါတယ္။ Install လုပ္ရံုပါဘဲ။လြယ္ပါတယ္။
    ျပီးေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္႕ကိုဆရာလို႕မေခၚပါနဲ႕ဗ်ာ။ကၽြန္ေတာ္ဆရာလို႕မေခၚထိုက္ပါဘူး။ ခ်ာတိတ္ေလးဘဲရွိပါေသးတယ္။ သူငယ္ႏွပ္စားေပးပါ။

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...