မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Friday, December 30, 2011

ကၽြန္ေတာ္ Post ေတြမတင္နိုင္ေသးလို႕ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ။


                          ကၽြန္ေတာ္ အခုတေလာ အလုပ္ေလးေတြနည္းနည္းမ်ားေနလို႕ဗ်ာ။ ျပီးေတာ႕ အလုပ္မွာReport တစ္ေစာင္ေလာက္တင္ခ်င္တာနဲ႕ဘဲ Post တင္တာကို ခဏေလးရပ္ထားမယ္ဗ်ာ။ ႏွစ္လ ၀န္းက်င္ေလာက္ေတာ႕ၾကာမယ္နဲ႕တူတယ္ဗ်ာ။ အဲဒါေၾကာင္႕ Post အသစ္ေတြမတင္ျဖစ္လို႕ ညီကိုေမာင္ႏွမေတြကၽြန္ေတာ္႕ Site ေလးကို လာမလည္ၾကမွာစိုးတယ္ဗ်ာ။
အဲဒါေၾကာင္႕ ဒီ Post ေလးနဲ႕ဘဲ Post အသစ္ေတြကိုေစာင္႕ ဖတ္ၾကတဲ႕  ညီကိုေမာင္ႏွမေတြကိုေတာင္းပန္လိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။ Post ေတြက တင္ရံုဘဲဗ်ာ ကၽြန္ေတာ္ စုေဆာင္းထားတာေတြအမ်ားၾကီးဘဲရွိတယ္ဗ်။ Report ေလးကို အာရံုစိုက္ျပီး
အလုပ္လုပ္ခ်င္လို႕ ဒါေလးကိုခဏရပ္ထားတာပါဗ်ာ။

                                                                                   အားလံုးကိုခ်စ္တဲ႕ ျပည္႕ျဖိဳး

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...