မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Sunday, August 26, 2012

အျမန္ဆံုး လက္ဆင္႕ကမ္းျပီး ေၾကျငာေပးၾကပါဗ်ာ။


                         ကၽြန္ေတာ္႕ဆိုဒ္က နည္းပညာအတြက္သီးသန္႕ ျပဳလုပ္ထားတဲ႕ဆိုဒ္ေလးပါ။ ဒါေပမယ္႕
ဒီေန႕မနက္ ဒီသတင္းေလးကို အကိုတစ္ေယာက္က Forward လုပ္ေပးပါဆိုလို႕ ကၽြန္ေတာ္ဒီ Post ေလး
တင္ျဖစ္သြားတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕ Blog မိတ္ေဆြမ်ား နဲ႕ Facebook မွ မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးလည္း ဒီ
ေၾကာ္ျငာေလးကို လက္ဆင္႕ကမ္းျပီး ကူညီေပးၾကပါလို႕ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

Facebook ရဲ႕ Like button ကိုႏွိပ္ျခင္းျဖင္႕ မိမိရဲ႕ Facebook ေပၚမွာ ဒီ Post ေလးေရာက္သြားမွာပါ။

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...