မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Tuesday, July 3, 2012

Google Chrome 20.0.1132.47 Stable (Latest Version)


                   Browser ေကာင္းေကာင္းေလးတစ္ခု ကိုမွ်ေ၀ေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ
ရွိနိုင္တယ္ဆိုေပမယ္႕ မရွိေသးသူမ်ားအတြက္ ကၽြန္ေတာ္မွ်ေ၀ေပးလိုက္တာျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္
လည္းအဲဒီ Google Chrome ဆိုတဲ႕ Browser ေလးကို သေဘာက်ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အၾကိဳက္ဆံုး အခ်က္
ကေတာ႕ Language Change ေပးနိုင္တာတစ္ခုပါဘဲ။ တခ်ိဳ႕ အရမ္းေကာင္းတဲ႕ တရုပ္က Site ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၀င္ေလ႕လာတဲ႕အခါမွာ တရုပ္စာၾကီးေတြနဲ႕အဆင္မေျပပါဘူး။ ဒီေကာင္ေလးကေတာ႕ English Language ကိုခ်ိန္းေပးတဲ႕ Feature ပါ၀င္ပါတယ္။ တရုပ္မွမဟုတ္ပါဘူး အျခားေသာ Language မ်ားကိုလည္း Change ေပးနိုင္ပါတယ္။ အဲဒီအျပင္
အျခားေသာ Feature မ်ားစြာပါ၀င္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကိုယ္တုိင္
သာ စမ္းသံုးၾကည္႕ၾကပါေနာ္။ အသံုးျပဳမယ္ဆိုရင္ေတာ႕ ေအာက္က Linkကေနျပီးေဒါင္းယူသြားနိုင္ပါတယ္
ဗ်ာ။အားလံုးဘဲအဆင္ေျပၾကပါေစဗ်ာ။

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9SfbtdAqVFkLMCJdWqITARASIlIssWW0Jb3M8gbt6Or3UN3lpS0OmiYCSGFKUOJqNaQ2K0fQHBeT2Yui4NXF8FK8tdfULPGmEgRhFzmagKv1gUKY6OamVxn5mWyMSWGBbhIm7IRCG7dA/s1600/1.Download+Here.gif 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...