မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Thursday, May 31, 2012

PC ကိုပိုမိုျမန္ဆန္လာေစသည္႕ Auslogics BoostSpeed Ver. 4.2.6.170



                     ကၽြန္ေတာ္ဟိုတေန႕က သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ ကြန္ျပဴတာဆိုင္ကိုေရာက္သြားတယ္ဗ်။
အဲဒီမွာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကPC တစ္လံုးကို Auslogics BoostSpeed နဲ႕ Maintenance လုပ္ေနတာ
ကို၀င္စပ္စုၾကည္႕လိုက္တာ ေတာ္ေတာ္ေလးလန္းတယ္ဗ်ာ။စက္တစ္လံုးလံုးကိုေပါ႕ပါးသြားတာဘဲ။ဒါေၾကာင္႕
သူငယ္ခ်င္းမ်ားလည္း သံုးနိုင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။
ကြန္ျပဴတာရွိတဲ႕သူတိုင္းေဆာင္ထားသင္႕တဲ႕ Software ေလးျဖစ္လို႕ေဒါင္းယူထားေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ။ အား
လံုးဘဲအဆင္ေျပၾကပါေစေနာ္။

1 comment:

  1. အကိုေရ ဖိုင္ hosting တင္နည္းေလးကို သိခ်င္ပါတယ္ ကူညီပါ အခုမွစၿပီးေလ့လာေနသူပါ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...