မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Wednesday, May 30, 2012

Boilsoft Video Joiner 6.57 With Key


               ဒါေလးကေတာ႕ Video File ေတြကို အပိုင္းပိုင္း ျဖတ္ေတာက္ထားတာေတြကို ျပန္ျပီး ဆက္ေပး
မယ္႕ Software ေလးပါ။ ကၽြန္ေတာ္အားလံုးနားလည္ေအာင္ ရွင္းျပရရင္ အမ်ားအားျဖင္႕ေတာ႕ ဒီအတိုင္း
ေနတဲ႕ Video File ေတြကို မပိုင္းျဖတ္ၾကပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာနိုင္ငံမွာကြန္နရွင္ညံ႕လို႕ Uploadတင္
ရင္သာပိုင္းျဖတ္ျပီးတင္ၾကတာပါ။ အဲလိုမ်ိဳးတင္ၾကျပီဆိုရင္Video Joiner လိုမ်ိဳး Software တစ္ခုခု နဲ႕ျပန္ျပီး
ဆက္ရတာေပါ႕ဗ်ာ။
ဒါေလးကလည္း မရွိမျဖစ္ေတာ႕မဟုတ္ေပမယ္႕ ေဆာင္ထားရင္လည္းမမွားဘူးေပါ႕ဗ်ာ။
အသံုးတည္႕နိုင္တာေၾကာင္႕ ေဒါင္းယူထားၾကပါေနာ္။အားလံုးဘဲအဆင္ေျပၾကပါေစဗ်ာ။

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...