မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Sunday, January 29, 2012

Internet Download Manager v6.08 Build 9 ေနာက္ဆံုးထြက္ Version


                       အခုေနာက္ဆံုးထြက္တာေလးေတြ႕လို႕တင္ေပးလိုက္တာပါ။ IDM ေတြက version ေတြ
ခဏခဏထြက္ေနေတာ႕ မတင္ဘူးလို႕ေတာင္ေနေနတာဗ်ာ။ ဒါေပမယ္႕လည္း တစ္ခုေလာက္ေတာ႕ ရွိထား
သင္႕တယ္ထင္ေတာ႕ လည္း တင္ေပးလိုက္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕ဆီမွာသံုးေနတာ ဒီ Versionထက္
အမ်ားၾကီးနိမ္႕တယ္ဗ်ာ။ ဒါေပမယ္႕လည္းသံုရအဆင္ေျပေနတာပါဘဲ။ အခုလည္း ကၽြန္ေတာ္ Full Version
ေလး ဘဲတင္ေပးထားပါတယ္။ Patch File ပါ ထည္႕သြင္းေပးထားပါတယ္ဗ်ာ။
အသံုးတည္႕မယ္ဆိုရင္ေတာ႕
ေအာက္က Link မွာယူၾကပါဗ်ာ။ ေဒါင္းရအဆင္ေျပေအာင္ Link သံုးမ်ိဳးနဲ႕တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ အားလံုး
ဘဲအဆင္ေျပၾကပါေစေနာ္။






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...