မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Monday, November 14, 2011

Alien Shooter 2



                               အပစ္အခတ္ၾကိဳက္သူမ်ားအတြက္ေတာ႕ ရွယ္ေပါ႕ဗ်ာ။ကၽြန္ေတာ္ေဆာ႕ေနတာ 3ႏွစ္
ေက်ာ္သြားပါျပီဗ်ာ။ လံုး၀ရိုးသြားျခင္းမရွိပါဘူး။အဆင္႕ေတြက မ်ားလည္းမ်ားတယ္ ခက္လည္ခက္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ Version ႏွစ္မ်ိဳး တင္ေပးထားပါတယ္ဗ်ာ။ႏွစ္မ်ိဳးဆိုေတာ႕ တစ္မ်ိဳးေအာင္ျပီးေနာက္တစ္မ်ိဳး ထပ္ေဆာ႕ရေတာ႕ မရိုးဘူးေပါ႕ဗ်ာ။  ေအာက္က Link မွာယူၾကပါေနာ္။အားလံုးအဆင္ေျပၾကပါေစဗ်ာ။
 


Alien Shooter 2

ဒါေလးက Version အသစ္ေလးေနာ္
Alien Shooter 2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...