မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Friday, November 2, 2012

Chess Game v1.6 Fro Android

 
             Chess ကစားနည္းကို၀ါသနာပါေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ PC မွာတင္မဟုတ္ဘဲ  Android ဖုန္းမွာပါ ကစားႏိုင္ပါျပီဗ်ာ။ ဒီ Chess ဂိမ္းကို ကၽြန္ေတာ္႕ရဲ႕ ေဘာ္ဒါၾကီး တိုက္ဂါး၀ုဒ္ ရဲ႕ ညီ အီးဂဲလ္၀ုဒ္
(အီဂဲလ္ေက်ာ္ၾကီး)ကလိုခ်င္လို႕ေတာင္းထားတာၾကာပါျပီ ေမ႕ေနတာနဲ႕ဘဲ အခုမွတင္ေပးျဖစ္သြားတာပါ
အျခားေသာ Chess ၀ါသနာပါေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားလည္းအဆင္ေျပၾကပါေစေနာ္။ ဒီ ဂိမ္းကို ကၽြန္ေတာ္
မစမ္းၾကည္႕ရေသးဘဲတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က Chess မကစားတက္လို႕ပါ။ က်ားဘဲထိုးတက္
တာဗ်။ က်ားထိုးတဲ႕ Game ေတြ႕ခဲ႕ရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္႕ကို လက္တို႕ၾကဦးေနာ္။ Android Phone အျပင္
Android Tablet မွာပါကစားႏိုင္ပါတယ္ေနာ္။

Facebook ရဲ႕ Like button ကိုႏွိပ္ျခင္းျဖင္႕ မိမိရဲ႕ Facebook ေပၚမွာ ဒီ Post ေလးေရာက္သြားမွာပါ။ 
ဒီ Post ေလးကိုသေဘာက်တယ္ဆိုရင္လည္း Like Button ေလးကိုႏွိပ္ခဲ႕ေပးပါေနာ္။



 Download Password - pyaephyo.com


http://www.pcfreetime.com/images/download.gif

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...