မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Tuesday, March 27, 2012

iCare Format Recovery 4.6.3.3 (Full Version)

http://www.cyber2day.com/wp-content/uploads/2012/02/iCare-Format-Recovery.jpg 

                     ကၽြန္ေတာ္အခုမွ်ေ၀ေပးခ်င္တဲ႕ Software ေလးကေတာ႕ iCare Format Recovery ေလး
ပါ။ ဘယ္လိုေနရာေတြမွာသံုးလည္းဆိုရင္ေတာ႕ Hard Disk ၊ USB ၊ Memory Card ၊ စတာေတြကို Format ခ်မိသြားရင္ အထဲက Data ေတြဆံုးရံႈးသြားတက္ပါတယ္။ အဲဒီလုိမ်ိဳး ဆံုးရံႈးသြားတဲ႕ Data ေတြကို
ဒီေကာင္ေလးက ျပန္လည္ရယူေပးမွာပါ။ Recovery Software ေတြထဲမွာ ေတာ႕ iCare ကိုကၽြန္ေတာ္အ
ၾကိဳက္ဆံုးပါဘဲ။ေတာ္ေတာ္ေလးကိုေကာင္းလြန္းလို႕ကၽြန္ေတာ္ျပန္ညြန္ေပးတာပါ။ Movie File ေတြေတာင္
ျပန္ယူေပးနိုင္ပါတယ္။
ဒါေပမယ္႕ Format ခ်မိသမွ် တိုင္း Data ေတြကိုျပန္ယူေပးႏိုင္တာမ်ိဳးေတာ႕ မဟုတ္ပါ
ဘူး။ 90% ေလာက္ိုျပန္ယူေပးနိုင္ပါတယ္။ နားလည္ေအာင္ေျပာရရင္ 10ေခါက္မွာ 9ေခါက္ေလာက္ေတာ႕ 
ရနိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လက္ေတြ႕စမ္းျပီး Data ေတြျပန္ရဖူးလို႕အာမခံတာပါ။ မရွိမျဖစ္ေဆာင္ထားသင္႕ပါ
တယ္ဗ်ာ။ စိတ္၀င္စားတယ္ဆိုရင္ေတာ႕ ေအာက္က Link မွာေဒါင္းယူနိုင္ပါတယ္ေနာ္။ အားလံုးဘဲအဆင္
ေျပၾကပါေစဗ်ာ။


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...