မဂၤလာပါခင္ဗ်ာ :::: ကၽြန္ေတာ္တင္သမွ် Post ေလးမ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္ေလ႕လာဖူးသမွ်ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ site မွႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ႕ မည္႕သည္႕ Post ကိုမဆို ျမန္မာ IT နည္းပညာဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးေစလိုပါတယ္ဗ်ာ။ ::::

Dashboard

Friday, February 3, 2012

Zombie Shooter (သရဲဂိမ္း)



                  ကၽြန္ေတာ္ Game မတင္တာၾကာေနျပီဗ်။ ျပီးေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း Game ကို သိပ္ျပီး ကစားေလ႕လည္းမရွိဘူးေလ။ တစ္ခါတစ္ေလေတာ႕ စိတ္ရူးေပါက္ရင္ Game ႏွိပ္တက္ပါတယ္။ အခုလည္း
စိတ္ရူးေပါက္လာလို႕ Game ေလးတစ္ခုေလာက္ ေဒါင္းျပီး ႏွိပ္လိုက္တာ ေတာ္ေတာ္ေလးကို သေဘာက်လို႕
သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးကစားနိုင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ညြန္းေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။ ဘာမွ Serial ေတြ Crack
ေတြမလိုဘူးတစ္ခါတည္း Install လုပ္ျပီး ကစားရံုဘဲဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ဟိုးးးး အရင္က တင္ေပးထားဘူးတဲ႕ Aline Shooter2 နဲ႕ နည္းနည္းေလးတူတယ္ဗ်။
ဒါေပမယ္႕ ဒီေကာင္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ပိုျပီးသေဘာက်ပါတယ္။ နည္းနည္းေလးလည္း ပိုခက္တယ္ဗ်။ ကစားရမယ္႕ အဆင္႕ေတြလည္း အမ်ားၾကီးပါ။ အခုထိ
ကၽြန္ေတာ္ကစားေနတုန္းဘဲဗ်မေအာင္ေသးဘူး။ ဒီေလာက္ဆိုရင္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုးလည္းေဆာ႕ခ်င္
ၾကမယ္လို႕ထင္ပါတယ္။ စိတ္၀င္စားတယ္ဆိုရင္ေအာက္က Link မွာယူၾကပါဗ်ာ။ အားလံုးဘဲအဆင္ေျပ
ၾကပါေစေနာ္။



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...